Garanterat halkfritt

Jag läste en artikel i Västerbottenskuriren om en man som hade blivt trött på att det var så halt ute så han kom på en egen lösning på problemet. Han hade gått till en bilfirma och låtit dem sätta 15 bildubb under varje sko. Han berättade att de blev totalt halkfria efter det. Vilken smart och unik lösning på problemet tänkte jag. Sen var jag inne och surfade efter en passande bild till detta och hittade ett företag som heter Maxi Grip. De hade redan kommit på detta och lanserar dubb som är speciellt anpassade till skor. Tyvärr passar det inte till alla sorters skor...

Garanterat halkfritt
Foto: Neiman Marcus

Kommentarer
Postat av: Mollyland

men ändå, så bra, nan vill ju inte dra på sig mormors gamla halkskydd på stiletterna

Postat av: Cascalita

Har de det på converse också? xD

2007-01-15 @ 23:29:38
Postat av: saravillfara

Du kan ju alltid spika in lite dubb på egen hand (ja, alltså i skon). Det gjorde min man... men han vill varna för oväsen när man går på hårda golv - bara så du vet ;)

2007-01-17 @ 01:18:03
URL: http://saravillfara.blogg.se/
Postat av: Mike Andersson

Det finns tydligen också ett medel som heter "Shoe-Grip" en USA-produkt som kommer att börja säljas även i Sverige till nästa vinter
Spraya under skon och du halkar inte på hela dagen. Verkar bra
Dom flesta vill inte "förfula" skorna med stora dubbar etc

2008-04-13 @ 13:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback